سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

سایت بزرگ آموزشی سیزده بدر

اس ام اس ها و جوک های سیزده بدری

شعر در مورد حوصله

شعر در مورد حوصله

شعر در مورد حوصله ، شعر در مورد حوصله سر رفتن ، شعر حوصله

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد حوصله برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

بی لشگریم!حوصله شرح قصه نیست

فرمانبریم حوصله شرح قصه نیست

شعر در مورد حوصله

حوصله می خواست

که بدون خیال تو دقیقه ها را حل کنم توی لیوان قهوه و سربکشم !

شعر در مورد حوصله نداشتن

آرام باش،

حوصله کن،

آب های زودگذر،

هیچ فصلی را نخواهند دید

از ریگ های ته جویبار شنیده ام

مهم نیست که مرا

از ملاقات ماه و گفت و گوی باران

بازداشته اند .

من برای رسیدن به آرامش

تنها به تکرار اسم تو

بسنده خواهم کرد

شعر در مورد بی حوصله گی

من خسته از این غربتم ای عشق چه می شد

راحت بگذاری دل بی حوصله ام را.

شعر در مورد صبر و حوصله

پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست

از بس که گره زد به گره ، حوصله ها را

شعر درباره حوصله

باز امشب غزلی کنج دلم زندانی ست

آسمان شب بی حوصله ام طوفانی ست

شعری در مورد حوصله

بی قرار تو ام و در دل تنگم گله ها ست

آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله ها ست

شعر نو در مورد حوصله

با پرچم سفید به پیکار می رویم

ما کمتریم! حوصله شرح قصه نیست

شعر درباره حوصله نداشتن

حوصله می خواست

که با خیال تو دقیقه ها را حل کنم توی لیوان قهوه و سر بکشم !

شعر درباره بی حوصله گی

مدتی هست که ظرف گله ام سر رفته

خودم از دست خودم حوصله ام سر رفته

شعر کوتاه درباره حوصله

فریاد می زنند ببینید و بشنوید

کور و کریم! حوصله شرح قصه نیست

شعر درباره ی حوصله

نفس حوصله میخواست بی تو !

کوک بزنم چه را به چه ؟

شعر حوصله

من یه بار هشت صبح پاشدم که مثلا کامروا شم؛

انقدر حوصله‌م سر رفت ساعت ده دوباره خوابیدم ..!

شعر حوصله ندارم

تکرار نقش کهنه خود در لباس نو

بازیگریم!حوصله شرح قصه نیست

شعر حوصله ام سر رفته

حوصله می خواست مردن

نمردن حوصله می خواست …

شعر حوصله نداشتن

آیینه ها به دیدن هم خو گرفته اند

یکدیگریم! حوصله شرح قصه نیست

شعر هوای حوصله ابریست

حوصله می خواست بودن !

رفتن حوصله می خواست

شعر بی حوصله

همچون انار خون دل از خویش می خوریم

غم پروریم! حوصله شرح قصه نیست

شعر بی حوصله گی

آیا به راز گوشه چشم سیاه دوست

پی می بریم؟! حوصله شرح قصه نیست

شعر درباره حوصله

حوصله خواندن ندارم !

حوصله نوشتن هم ندارم !

این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن . . .

دلم تو را می خواهد !

شعر دگر حوصله ای نیست

حوصله دیگر رها شده در فضای پوچ

حوصله دیگر بال پرواز ندارد

حوصله دیگر نای راه رفتن در کوچه های تنهایی را ندارد

حوصله اکنون لبریز شده

حوصله دیگر نمی خندد

حوصله دیگر پیر شده

شعر بی حوصله ام

اون قدری که واسه داشتن دستات دیوونت نمی کنم

اون قدری که دیگه حوصله ی دیدن چشماتو هم ندارم.

شعر جماعت من دیگه حوصله ندارم

دگر از «عین» تو تا «قاف» دلم فاصله ای نیست

ولی افسوس، که به پیمودن «شین» حوصله ای نیست

شعر درباره حوصله نداشتن

غصه بسه عزیزم حوصله کن

که داره تموم میشه سختی راه

فکر نکن روزای سبز عاشقی

گم میشن پشت یه دیوار سیاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.